KRÉTA Idegennyelvi Felkészítő Modul

Elektronikus ellenőrző és E-ügyintézés
e-Ellenőrző
Tájékoztatjuk Önöket, hogy iskolánk a Kréta Iskolai Alaprendszert használja, melynek része az elektronikus napló és az elektronikus ellenőrző.
A KRÉTA Napló elektronikus ellenőrzőjének elérése:
https://klik029248001.e-kreta.hu/Adminisztracio/Login
Belépés az elektronikus ellenőrzőbe:
Adja meg a felhasználói nevet és jelszót, majd kattintson a bejelentkezés gombra.
Az E-ellenőrzőkönyvben nyomon követhetőek a tanulók jegyei, beírásai, igazolt és igazolatlan hiányzásai, késései, valamint a szülőknek szóló egyéb értesítések is.
Minden szülő részére biztosítunk gondviselői hozzáférést, amennyiben a KRÉTA rendszerbe belépési problémáik adódnak, legyenek szívesek az Aggteleki Általános Iskola e-mail címén jelezni: aggtelek@aggtisk.edu.hu
Alkalmazás letöltése
Az alábbi linkről letölthető alkalmazás segítségével Androidos eszközökről használható a KRÉTA ellenőrző.
https://play.google.com/store/apps/details?id=hu.eKreta.KretaAndroid&hl=hu
e-Ügyintézés:
A Gondviselői / Tanulói jogosultsággal rendelkező felhasználók kérelmeket, jelentkezési lapot, iratokat, igazolásokat, felmentéseket és egyéb dokumentumokat nyújtanak be az intézmények felé elektronikus formában az e-Ügyintézés rendszerén keresztül. A felhasználói felületen keresztül továbbá nyomon követhetik a folyamatban levő ügyeiket is.
A KRÉTA rendszer elektronikus ügyintézési felületének elérhetősége:
https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap
Amennyiben elakadt a Kréta rendszer vagy az e-Ügyintézés használatában itt talál segítséget:
https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760533